Časté dotazy
DOTAZ: Zasíláte zboží na Slovensko?
ODPOVĚĎ: Ano, zboží na Slovensko zasíláme. Pokud si přejete zaslat zboží na Slovensko, kontaktujte nás prosím na email info@relaxobchod.cz, zašleme Vám cenu dopravy na vybrané zboží. V případě zaslání zboží na Slovensko se dodání řídí obchodním řádem internetového obchodu relaxobchod.cz určeného pro český trh.
DOTAZ: Je možné zaslat zboží na dobírku?
ODPOVĚĎ: Zboží na dobírku zasíláme pouze po zaplacení 10% předem. Zboží na dobírku bez zálohy bohužel neposíláme kvůli špatným předchozím zkušenostem. S ohledem na velikost, váhu a cenu většiny zboží z našeho internetového obchodu se cena dopravy pohybuje v řádu tisíců. Nepřebrané zboží, které se nám vrátí, pro nás představuje vysoké náklady.
DOTAZ: Mohu za zboží platit v EUR?
ODPOVĚĎ: Platby v EUR nepřijímáme. Pokud chcete platit ze zahraničního účtu, použijte k platbě příkaz „zahraniční platba“, zboží můžete zaplatit v měně příjemce (v CZK). Z Vašeho účtu se odečtou peníze ve Vaší měně dle aktuálního kurzu Vaší banky, my obdržíme platbu v CZK.
DOTAZ: Mohu si zboží prohlédnout a vyzvednout osobně?
ODPOVĚĎ: Osobní odběr objednaného zboží v současné době není možný.
DOTAZ: Je možné u vás objednat montáž zakoupeného zboží?
ODPOVĚĎ: Ano, to možné je. Pokud máte o tuto službu zájem, kontaktujte nás na email info@relaxobchod.cz, rádi Vám připravíme nabídku na míru.